O nas

Pogoda w Gizycku

Warto zobaczyć

Historia - Rok 2004

06.01.2004 Odbyło się posiedzenie Zarządu i Komisji Rewizyjnej.
03.02.2004 Odbyło się otwarte zebranie Zarządu.
06.02.2004 Urząd Skarbowy nadał nam NIP.
18.02.2004 No i chyba najważniejsza sprawa - mamy swoje konto bankowe. Tylko jak go teraz zasilić?
28 i 29.02.2004 Rozegrano "Puchar Lodowy Jeziora Święcajty" w historycznej klasie MONOTYP 15. PZŻN wystawił dwie załogi: Tadeusz Czepukojć i Jan Matejko - III miejsce w Pucharze oraz Olek Wojczys i Krzysztof Żaczek- V miejsce.
14.03.2004 Prezes Sławek Zieliński z Tadeuszem Czepukojciem, by wykorzystać nie najgorsze jeszcze warunki lodowe, zorganizowali imprezę, oczywiście na Monotypach, których użyczył giżycki ALMATUR. Miały to być klubowe regaty jednak pogoda nie do końca dopisała i przy słabym wietrze skończyło się na wspaniałej zabawie.
20.03.2004 Dzisiaj mijał termin złożenia ofert na dotacje z kasy samorządowej. Nie przegapiliśmy terminu i złożyliśmy oferty na trzy imprezy. Na ile kasiory liczymy nie przyznam się, żeby nie zapeszyć.
29 i 30
05.2004
Zgodnie z naszym kalendarzem imprez odbyły się I Otwarte Regaty Osób Niepełnosprawnych o puchar Dyrektora PCPR w Giżycku. Wystartowało 10 załóg na jachtach Nash 20. Odbyły się trzy długodystansowe wyścigi. Na "pudle" ze swoimi załogami stanęli: I Leszek Szeląg, II Andrzej Biernath, III Zbysław Zieliński, na dalszych miejscach: IV Tadeusz Czepukojć, V Edmund Dawcewicz, VI Ryszard Kordowski, VII Wiesław Dawidowicz, VIII Mariusz Burblis. Impreza sfinansowana ze środków PFRON.
03.06.2004 Trzy pierwsze imprezy z naszego kalendarza, w związku z niewielkim zainteresowaniem uczestników, zorganizowaliśmy jako jedną z dyscyplin w Powiatowej Spartakiadzie Młodzieży. Okazało się że decyzja była trafna i I Międzyszkolne Regaty Wioślarskie na jachtach DZ cieszyły się dużym zainteresowaniem. Rozegrano wyścigi pomiędzy szkołami gimnazjalnymi i średnimi...
05 i 06.06.2004 Zgodnie z planem naszych zamierzeń odbył się rodzinny rejs PZŻN. Pogoda wspaniała, nastroje wyśmienite a ponadto okazja do wzajemnego poznania się i aktywnego wypoczynku.
19.06.2004 I Młodzieżowe Regaty Niepełnosprawnych w klasie DZ - wspaniała impreza pod żaglami dla dzieciaków na wózkach inwalidzkich. Niezapomniane chwile dla tych dzieci i dla nas. Umówiliśmy się na następne takie regaty we wrześniu. Impreza sfinansowana ze środków samorządu miasta Giżycka.
22 - 25.06.2004 X Mistrzostwa Polski Żeglarzy Niepełnosprawnych rozegrane zostały na jeziorze Kisajno. Nasi wypadli nienajgorzej:  II miejsce w klasyfikacji generalnej zajęła załoga w składzie Ryszard Burczyński, Leszek Szeląg i Izabela Godlewska, VI miejsce - Zbysław Zieliński, Tadeusz Czepukojć, Feliks Basłyk.
10 i 11.07.2004 Startowaliśmy w regatach AGFA CUP. Niestety na Niegocinie szczęście się od nas odwróciło - byli od nas lepsi.
12.07.2004 O godzinie 11.00 rozpoczęliśmy przygotowanie do sezonu zimowego - z hangaru ALMATURu wyciągnęliśmy bojery - Monotyp 15 i bierzemy się za ich remont. Jakby nie było zima zbliża się dużymi krokami
22 - 25.07.2004 I znowu regaty - Puchar Polski Jachtów Kabinowych. Wystartowały dwie nasze załogi: Tadeusz Czepukojć na Sasance i Felek Basłyk na swoim Mikro
29.07.2004 Od naszych przyjaciół i dobrodziei Teresy i Jarka Wołowiczów otrzymaliśmy komplet żagli do Sasanki, a od Ryśka Falskiego, też przyjaciela i dobrodzieja - kompletną talię (na łożyskach!!!) do grota.
07 i 08.08.2004 Regaty Plusa w Sztynorcie. Reprezentował nas Feliks Basłyk na swoim Mikro
13 i 14.08.2004 Mistrzostwa Polski w klasie DZ. Chyba najwspanialsza impreza żeglarska na WJM. Jeden start i jedna meta a między nimi 24 godzinne zmagania z wodą, wiatrem, jachtem i własnymi słabościami. W tym roku startowały 32 załogi na DZ-tach - łącznie 310 uczestników!!! Warunki atmosferyczne nie rozpieszczały nas: dwie burze, całą noc padał rzęsisty deszcz, wiatr nie słabł, temperatura spadła do 10°C. Zajęliśmy 9 miejsce, choć mogło być dużo lepiej, ale nic to - za rok również startujemy do czego wszystkich lubiących mocne przygody zachęcamy.
18 i 19.09.2004 I Otwarte Regaty Osób Niepełnosprawnych o puchar Dyrektora Oddziału Warmińsko-Mazurskiego PFRON oraz II Młodzieżowe Regaty Niepełnosprawnych w klasie DZ. Uczestniczyło około 150 osób, pogoda wspaniała, zabawa jeszcze lepsza.